Thursday, January 19

BB!

Našla jsem konečně způsob, jak rozzářit svojí zimní (vlastně celoroční) pleť na obličeji Jelikož má můj obličej barvu Marie Antoinetty. Ona je ta světlá pleť, ta smetanová krásná, ale pokud se tak jeví jen část obličejová a ne další partie tak to spíše vypadá, jako by mi hlava k tělu neseděla. A tak jsem hledala a hledala a zkoušela od make-upů rozjasňujících, po krémy se samoopalovacím účinkem a všechny ty různé věci, jenže jak už to tak bývá chci aby to vypadalo přirozeně, protože o masku tu nikdo nestojí. Až jsem narazila několikrát na BB cream. A tak jsem plná očekávání vstoupila do drogerie a našla co jsem chtěla.



Mluvím o něm proto, že ještě není tolik známý, což je velká škoda. Je to směs denního krému a makeupu, musím říct že se tak příjemně roztírá a lehounce voní. Hezky se přizpůsobí a nedělá žádné neplechy:)
nechci ani tak moc chválit a vychvalovat, ale je to jedna z věcí co mě v kosmetickém průmyslu potěšila.

No comments:

Post a Comment