Friday, January 6

info z postele

Týdenní téměř nicnedělání jsem dovršila seznamem různých úkolů a takových malých přání co musím a co taky co nejdříven udělám. Nejsem spokojená s mým pokojem, ne tak docela Poněvadž v červenci jsem si pořídila nový nábytek a ten je opravdu krásný, jen je vše tak nějak stále rozpracované, starší nábytek smíchaný s tím novým a tak dále.

1. Musím si koupit už konečně menší komodu nebo knihovničku a vyhlídnout si psací stůl
2. Koupit si diář a to nutně!
3. zakoupit nové pero, píši perem a bohužel jsem to svoje milovaný někde nechala i s penálem.
4. Koupit si ty úžasný červený lodičky na platformě v office shoes a doufat, že je přes vánoce ještě zlevnili :))
5. dalším přáním je výhlídnout si akorátní kufřík na mé cestování Liberec a zpět, jelikož už mě bolí rameno z cestovní tašky :)

Taky bych si přála jíst alespoň maličko kultivovaně, nevím proč mám dar aby mi šlehačka spadla do klína, aby se sklenička na stole díky mému úchvatnému pohybu rukou převrhla, aby se cukr, kterým je posypána kobliha do níž kousnu rozletěl mě na oblečení.. Mám opravdu dar!

A pak tu je jedna věc co mě těší, objednali jsme si s T. k výročí víkend v hotelu v Praze. A mě to kouzlí úsměv na tváři:) šíleně

No comments:

Post a Comment