Monday, January 2

Nachlazení

První článek by měl být zajímavý. Bohužel mám pocit, že nemám co monitorovat z pod peřiny.
Skolila mě tak nějak chřipka, což není moc příjemné na začátek roku.
Cestou od doktorky jsem si koupila nové ELLE, což mi alespoň tak nějak zlepšilo náladu, jako vždy. Já totiž miluji to nezávazné listování krásnými stránkami, naplněné hřejivými kouzly módních guru.
Ačkoliv se moje kapesné pohybuje v nižší výši než aby splnilo moje sny, neznamená to přeci, že se člověk nemůže oblékat podle trendů a v tom to je :) On je asi pocit značky, pocit toho úžasně kvalitního zboží na kůži velmi příjemný, ale ten pocit, že máme na sobě kousek, který je od "nikoho" a baví nás a je hebký, jemný, třpytivý, rockový, něžný, ženský, dodávající křivky, zvýrazňující křivky, splývavý, vypasovaný, elastický, pletený, metalický.. ať je jakýkoliv a máme k tomu kusu vztah, je na tom právě toto kouzelné. Myslím, že móda levných butiků i tak nese velká jména a tím nechci absolutně někoho popudit a rozčílit. Jelikož módní domy a velikáni navrhují úžasné věci, které inspirují levnější módní řetězce, které některé kousky přinesou k nám, poněvadž se inspirují právě těmi velikány.

To jsem jen chtěla sepsat takovou úvahu která se mi protlačila hlavou skrze horečku :)

No comments:

Post a Comment