Tuesday, January 17

only weekend please!

A to je teprve úterý. Po dnešním ničivém dni v prostorách školní budovy a odpoledni stráveném v autoškole jsem se prostě musela udělat radost. Zašla jsem s Lucinkou (Lucinky blog zde) nachvilinku po Fóru, kde jsem objevila krásné naušnice v Promodu a OREO, což mi nekonečně zvedlo náladu.  Před pololetím na náš všichni tolik tlačí, přijde mi to tolik zbytečné, nechápu proč se spousta písemek nemůže načasovat lépe během celého půl roku. Ale to je čistě prakticky úplně zbytečná otázka. A já už se nemohu dočkat, až se počínaje pátým únorem změní jeden týden v alespoň trochu jiný, protože nám přijede německá skupina na výměnný pobyt.

A k těm naušnicím, miluji zašlou zlatou barvu a přírodní motivy. Větší naušnice jsem sháněla už delší dobu, ale nemohla jsem natrefit na ty správné k mému obličeji.

 Nemohu se dočkat až si půjdu lehnout, mám chuť na pěknou dávku nekonečné relaxace a doufám, že si ji o víkendu dopřeji co bude třeba. Jedeme s T. do wellnes hotelu, oba si to zasloužíme. Zaručeně.


1 comment:

  1. jé <3 Bylo to fajn a na to naše týdenní poloněmecké soužití už se těšim.
    Je třeba koupit sněhulky!

    ReplyDelete