Tuesday, January 3

Podpeřinové vnímání

Není moc fajn probouzet se s plným nosem a struhadlem v krku. Mám předsevzetí brát všechno pozitivně :D Především to budu brát tak, že pár dní volna navíc neuškodí a spíše prospěje, kdo by chtěl hned po super dnech padnout do stereotypního království zvanému škola. Ale určitě se tam máte.
Zaprvé řeším co pořídit příteli k ročnímu výročí, jsem z toho maximálně vedle, protože hledám nějaký srdcový dárek. Napadlo mě třeba, sjednotit různé zážitky do sebe. Možná fotoalbum? Což mi přijde šíleně použitý. Dívala jsem se na různé noci v hotelech např. na modrých slevách a tak. Ještě to promyslím :)) Je hrozně vtipný, že si tu zatím píši sama pro sebe.
Zadruhé mi přijde pozoruhodný nynější leden plný slunce a nazelenalé trávy u nás na zahradě. Kdo by to byl řekl, že je zima.. A tak bych mnohem radši vyrazila brouzdat městem, nebo kamkoliv jen ne se dusit pod peřinou. Ale dobrá tedy, budu brát pozitivně i tu peřinu, je pod ní teplo :)

No comments:

Post a Comment