Friday, February 3

On ice

Dnes se šlo bruslit na jezero. A měla jsem strach, všude kolem se ozývaly dunivé zvuky, já jsem prostě poseroutka. Ale zase je to nádhera, projet se po zamrzlé hladině až k ostrůvku. Po cestě domů mi mrzly palce u nohou, a tak jsem skončila pod teplou peřinou a dívala se na Star Wars, protože můj muž mě už o dva díly,tuším, předehnal. Zapíjela jsem sušenky teplým mlíkem a opravdu na nic si dnes nemůžu stěžovat. Vlastně až na to, že mam hrníček opatlanej od rtěnky.





Příjemný prodloužený víkend*


7 comments:

  1. thumbs up, ohajpovala bych ti to na lookbooku:D
    vypadáš hrozně jako princezna:)

    ReplyDelete
  2. No existuje krajší pocit ako ísť zo zimy do tepla a kukať STAR WARS! Toto je asi tá najlepšia vec na svete! :D Vážne. Milujem Star wars! Aaaaa:D !

    ReplyDelete
  3. ty boty jsou fajn. :) mám podobný z Gatu. ^^

    ReplyDelete
  4. KRÁSNÝ OUTFIT! :) wooow!
    Ty boty se mi moooc líbí :)

    ReplyDelete
  5. jsi tak -promiň mi ten divný výraz- rozkošně krásná :))

    ReplyDelete