Wednesday, March 28

Aktivní

Omlouvám se, že jsem byla takové ne-aktivitě, ale ve skutečnosti jsem byla až příliš aktivní a můj T. měl vypůjčený můj notebook. Za tu blogerskou nečinnost jsem toho stihla spousty.
16.3. jsme byly s kamarádkami SaSaZu na Wonderland partym kterou jsme si celkem zaslouženě užily.Bylo to moc krásné, já totiž miluju atmosféru a tam to atmosférou přímo překypovalo. A tak jsem pokračovala ve sém víkendovém pražení spolu, spící na Letný a brouzdající těmi ulicemi všude okolo. Miluju budovy, prostě je miluju, ulice a nádechy měst.
Ty dny kdy na nás slunce vystrkuje růžky bychom si měli abnormálně vychutnáat a to myslím, že děláme s plnou parádou. A tak si někdy nesu v tašce mladé mrkve- celý svazek, vykukuje mi z tašky celá ta velká zelená nať a já se směji a mžourám do sluníčka a pak se na mě taky směje pan z antikvariátu jen co tam vstoupím.
A taky jsme byli na opeře!
Mám radost z každého dne, opravdu.










4 comments:

  1. S vychádzajúcim slnkom sú ľudia veselší a ja to mám rada hlavne kvôli tomu, že na uliciach je konečne živo:)
    To je super, že máš radosť z každého dňa. Nech ti to vydrží čo najdlhšie :)

    ReplyDelete
  2. a dokud slunce bude, tak i me se bude chtít vstávat. Vyjímka dneška, vstávala jsem do tmy.

    ReplyDelete
  3. Skvělé! je vidět že jste si to užili :)

    ReplyDelete