Sunday, March 4

Hard week

Náročný, ale přesto skvělý a nabitý týden.
Strašně mě to uspokujuje, že jsem celý týden jen tak neproválela. V sobotu měl T. maturitní ples, z plesu jsme se přesouvali tak různě po Lípě, až jsme nakonec skončili jen já a T. sami do sedmi do rána v baru. Do rozednění, brouzdali jsme se přes město až do postele, sněžilo s deštěm a byli jsme unavení. Další den jsme si museli trošku orazit, ale T. pokračoval. Má neděle byla tedy příjemná s vrchovatou sklenkou ledu a ovocním pivem a sušenými rajčaty u černobílých filmů. Taky jsme byli s pár lidma na němém filmu The Artist, příjemně mě ten film překvapil. Byl takový hezky úsměvný. Konala se u mě decentní akce s xboxem, vydrželi jsme u něj osm hodin v kuse.
Ve středu jsme odjížděli na hory.
Včera jsme se vrátli a byli na oslavě mé nejlepší kamarádky.
Dnes se konečně těším na lonboard, protože už jsou krásně suché silnice.
Vím, že spousty z vás, ještě jarní prázdniny čekají, ale já jsem moc štastná, že se mi vydařili a stihla jsem jak hory tak všemožné akce.

Bohemka cca 6 hodin ráno




3 comments: