Wednesday, March 14

oddechová

Potřebuji nutně sklenku vína, bílého prosím. Oddych, alespoň na chvilinku někdě v hlubokém, nejhlubším křesle, kam mi zapadne zadek až po ramena. Jsme na tom s kamarádkou Ivou naprosto stejně, ikdyž jí tíží maturita a mě neustálé písemky, protože už nám zbývá jen měsíc do praxí. A tak jsou všichni naprosto vyšinutí.
Proto jsem dnes byla nadšená, když mi trenérka dala vědět, že se dnes koná volná hodina. A tak jsem se naprosto odreagovala, udělala něco pro své tělo a taky jsem měla ze sebe radost, jelikož jsem se naučila jeden obtížný cvik. V autobuse jsem si četla Bukowskiho, já toho chlápka prostě zbožňuju, ikdyž jen popisuje jeho chlapský život, má to kouzlo. Má to kouzlo, které jsem si oblíbila a na oddech je to pro mě bezkonkurenční volba četby. teď už jen čeká až se mi dostahuje Californication a chumlám se do peřin.

No comments:

Post a Comment