Tuesday, March 6

Pralinky

Udělala jsem si před prázdninami radost a ta radost je se mnou i nadále. Hledala jsem skvělý sprchový gel i tělové mléko, po kterém bude má pokožka vonět nějakou dobu. Protože prostě miluju, když se po koupeli válím v peřinách a ta vůně se šíří kolem mě. Protože je prostě úžasné cítit vůni tělového mléka po celý den. A právě takové jsou tělové produkty SEPHORA. Vždy jsem moc ráda bloumala mezi barvičkami  v tomto obchodě, ale odrazovala mě cena. Poprvé jsem se upsala jako majitelka karty Sephora, když jsem kupovala před rokem mamince k vánocům parfém. Ale na tyto produkty jsem na vlastní kůži natrefila, až když si je přivezla přítelova maminka z Německa. Po každém umytí rukou mýdlem s vůní pralinek jsem měla zabořený nos v dlaních, a taky T. pravil jak hezky voním. To už mi bylo jasné, že se v Sephoře uplatím čímkoliv. A zrovna měli akci 2 plus 1. Takže jsem si v té černobílé tašce odnesla i šampon.
Já jsem prostě klasické děvče. A nedivte se, protože pokud hledáte přípravek, po které bude vaše pokožka vonět po kokosu, pralinkách mandlích nebo pomerančích, tak ty korunky obětujte právě těmto kouzelným produktům. Dostanou vás.

5 comments:

  1. tys mě tak nalákala,musím zajít do Sephory! :)

    ReplyDelete
  2. Já jsem se nalákala na další koupě v jiných vůních :))

    ReplyDelete
  3. My tu nemáme sephoru, možno je len v Bratislave (aj o tom pochybujem). Tak rada by som tam išla no :/ Určite by som si hneď vybrala. A ináč sledujem blog :)


    a ak by si mala náhodou čas, tak sa prosím mrkni na môj blog :) Veľmi by ma to potešilo

    little-big-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Možná taky zajdu do Sephory! :D :)

    ReplyDelete