Wednesday, April 11

Bernard

Dnes jsem se toulala asi dvě hodiny po městě. Šla jsem nejprve do té obří skleněné budovy na místě bývalé židovské synagogy. Do budovy, která má v sobě to největší bohatství, knihy. Miluju knihy a knihovny. Ten pach starého papíru a inkoustu a taky to ticho. Hladila jsem hřbety knih různých autorů a přemýšlela jsem, komu dám dnes šanci. Nakonec jsem si odnesla J. D. Salingera a Williama Burroughse a taky dvě knihy o Berlíně, protože jsme včera s T. prodiskutovávali naše plány na prázdniny. A tak jsem si, přiznávám, s dluhem 20 korun na účtě odešla z té přeplnění budovy a přemýšlela kam si sednu a mohu listovat. Listovala jsem následně u citronády a  pak jsem hrdě kráčela po kočičích hlavách s knihami v náručí na tréning.
Po tréningu bylo ještě světlo, tak jsem se rozhodla, že půjdu pěšky. Kdesi v blízkosti internátu jsem potkala kluka se štěnětem a to štěně se vydalo ke mě a třelo se mi o nohy. Jmenoval se Bernard. Bernard Labrador.




1 comment: