Saturday, April 14

Dortmund

Vstávám brzy, otáčím se na tu změť věcí v pokoji, všude nějaké věci.. Ne, jsem právě v procesu balení, který trvá od včerejška. V devět hodin jedu na vlak. Na cestu do Dortmundu čekám již od října loňského roku a dnešek je ten den, kdy se mi moje přání konečně naplní. Taky se mi snad naplní šatník až přijedu, máme s Lucinkou plány, kam všude chceme zajít. A tak jsem si vytvořila wishlist, co bych si asi tak chtěla pořídit:) Ale chci jen dodat, že nečekám, že si přivezu jednu věc z těch kousků, ze kterých jsem wishlist sestavila, to víte že bych chtěla, ale myslím, že tam naleznu tolik jiných věcí! Předem se omlouvám, že tu týden nebudu. Ale slibuju, že pak se se vším pochlubím. Můj jediný strach je v tom, zda se mi bude všechno vejít na kartu do foťáku.



užívejte víkendu)))

6 comments:

  1. Kabelka a šatičky by se mi taky moc líbily!:-) Hezky si to tam užij!:-)

    ReplyDelete
  2. Užij si to v Dortmundu:)

    ReplyDelete
  3. užij si to tam, wishlist nemá chybu!:)

    ReplyDelete
  4. Tajně doufám, že si žádnou z těchto věcí nepřivezeš, protože bych ti to musela závidět! Samozřejmě si dělám legraci, přeju ti aby sis přivezla nechutnou sumu nových úlovků ! Pak se s nimi pochlub a užij si to tam! G.

    ReplyDelete
  5. Ty boty...oh...kde je seženu?????:(

    ReplyDelete
  6. ty světlé boty vypadají veeelice dobře:o)

    ReplyDelete