Tuesday, April 24

Opět v Liberci

Tak a Dortmund je zamnou a mnoho práce předemnou, čekají mě závěrečky v autoškole. Mám tu na hlídání němce, který je zde na stáži. A tak se tento týden začal točit bleskovou rychlostí. Chtěla jsem vám nafotit, všechno nové co jsem si stihla v Německu pořídit, ale neměla jsem čas. Chtěla jsem ho věnovat Tomovi. Slibuji, že se o víkendu polepším a pochlubím se s novými kousky.

V Dortmundu se mi líbilo tak moc, že bych se klidně zase nachvilku sbalila a odjela. Jen škoda, že tamní studenti nemají cítění pro umění a tak nás tolik neprovedli po městě. Naštěstí jsme se angažovaly s děvčaty samy, alespoň tak, že jsem se se prošly centrem ulic. A taky jsem se tam projela na longboardu, mají tam pro longboarding silnice nejspíš na míru. Líbí se mi, jak se v Německu na sebe domy tolik nelepí, město je tak velké a přesto je všude tolik prostoru. Už se těším, až se tam zase o prázdninách vydáme:)



V Berlíně, Hauptbahnhof 






Tak tam nahoře jsme byli :) 





Caro, s moustache taškou, kterou jsem jí vyrobila jako dárek :) 






lezení po stromecch Tree2Tree 



 Phoenix Gelande, stará ocelárna




 Caro :*
Moje náhradní rodina :))

6 comments:

  1. jéé:) Caro to tam hrozně sluší s tim drdolem i s tou taškou, ale zrovna mě s tim deštníkem si tam dávat nemusela:D:D:D báječnej týden :-*

    ReplyDelete
  2. Já mám závěrečku až za měsic a už teď z toho mám stress :-D ..... učis se ? .)))) mě to moc zatím neleze do hlavy:D

    ReplyDelete
  3. No to přijde a moc se na to nemusíš učit, když si děláš testy tak to pak dáš. Akorát ta technická, abys aspoň tak 4 věty ke každýmu uměla říct:)

    ReplyDelete
  4. Skvělý fotky, hned bych taky vyrazila.
    Ta "kníratá taška" je geniální! ;-)
    Vivi

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky, už bych také měla vyrazit na nějaký výlet :)
    Nechtěla bys mě také navštívit, ta moustachee taška je krásný dáreček ! :)) G.

    ReplyDelete
  6. súhlasím, fotky sú nádherné a taška tiež!:)

    ReplyDelete