Friday, April 6

Poklizeno

Na náladě mi moc nepřidává to pošmourno. Tak jsem se aspoň vyřádila na předvelikonočním úklidu, protože zavelela moje máma, že už je na čase. A tak jsem včera vyhazovala všechny staré papíry a ty sešity na nic ze základky, které se přece budou jednou hodit, ty které akorát znemožňují uskladňovat jinačí věci. No prostě a jednoduše, akorát zabírají místo.
A tak podobně jsem zredukovala obsah mého šatníku, hezky si vše protřídila, aby byl na to jaro připraven. Ještě v něm nemám žádné pastelové barvy a podobně, na které se neskutečně těším. Ale letos jsem se rozhodla, že si nakupování nechám až do Dortmundu a tam si jak se patří s Lucinkou vyrazíme na nákupy. No, už za týden!




Konečně jsem našla způsob na uskladňování náramků.

5 comments:

  1. ty punčochy jsou fakt krááásný a na nákupy s tebou už se taky moc těšim:) <3

    ReplyDelete
  2. super silonky! :)

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Moc ti to sluší :) A způsob na uskladňování náramků je super :D :)

    ReplyDelete