Saturday, May 19

Citronové cupkakes

Dnes jsem byla vcelku mlsná a po tom zázraku co se vyklubal byli mlsní i ostatní. Dnes se u nás pekly cupcakes. Měla jsem jen obavu aby se správě dopekly, jelikož jsem se minule nervovaly s muffiny, které se mi nechtěli poddat.
Tajemství té dobroty bylo v takzvaném sirupování o kterém jsem se dočetla u CHEZ LUCIE a musím říct, že to tomu opravdu dodalo šťávu!
o recept mi kdyžtak napište sem Scarfintheair* anebo buďte šikulky a vyhledejte si přesně ten recept na cupcakes, na které máte chuť.
takže, pokud jste se do cupcaků ještě nepustily, tak to ihned napravte, stojí to za to!
Já jsem se rozhodla je upéct spolužákovi k narozeninám, tak snad se vyvedou jak dnes.



Sladký víkend přeji všem :)))

2 comments:

  1. mmm, vyzerajú fantastický, asi si vyhľadám nejaký recept a vyskúšam :))

    ReplyDelete
  2. vypadají sladce, lahodně :)




    PS: Sledovala jsi mě na blogu My dream,My life,Myself a ted mám nový blog, tak budu ráda, když mě budeš sledovat právě tam:
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.com/

    ReplyDelete