Sunday, May 13

MČR v pole dance

V sobotu v 9:20 jsem seděla na benzince ve směru Mladá Boleslav-Praha a čekala na holky, kdy mě vyzvednou. Pak jsem hledaly sál, kde se mčr konalo a našly ho překvapivě rychle. Těšila jsem se jak blázen, obdivovala jsem ta děvčata co všechno dokážou, jak já jsem teprve na začátku. Do finále postoupila jedna z našich trenérek, které se konalo dnes v divadle Palace.. Ta atmosféra byla úžasná a obdiv všech rostl. Měla jsem chuť jít ihned do studia a trénovat a trénovat. Po amatérech následovaly profesionálky a to byla opravdu nádhera. Profesionálky mají finále 17. června a já se těším, protože se chystám na tu podívanou.

přidávám pár ukázek, poledance je prostě úžasným sportem :))




2 comments:

  1. ahoj
    pozyvam ta ku mne na giveaway
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/05/giveaway-4.html
    Iva Klepi

    ReplyDelete