Tuesday, May 1

Novinky

tak abych řekla pravdu, boty ani jedny podle gusta. Asi jsem dost vybíravá, ale zato jsem si koupila dvoje šaty, ze kterých jsem nadšená a tak podobně. Jak bylo slíbeno, tak je nyní i splněno a můžete se podívat co jsem si přivezla :) a předem podotýkám, nejsem člověk co si prostě naplánuje co nového si koupí. Wishlist je prostě jen wishlist:))

Doufám, že jsme měly pěkně nabitý víkend. Tom měl v sobotu přijímací zkoušky, takže jsem si udělali výlet do Prahy. Z Vyšehradu jsme se prošli až na Letnou samými malými krásnými uličkami. Praha se mi nikdy neokouká. Nakonec jsme zůstali u známých přes noc a večer jsme si šli všichni posedět k Letenskému zámečku. To počasí mě naprosto uchvacuje.










4 comments:

  1. Wow, ty krajkované a kytičkované šaty :O. Žasnu!

    ReplyDelete
  2. ty krajkové jsou nádherné :)) strašně dlouho jsem takové sháněla, pak na ně zapomněla a náhodně je objevila:)) děkuji*

    ReplyDelete
  3. Nádherné šaty!!!! :) Jsem tvůj nový follower!!!

    ReplyDelete