Thursday, July 12

Germany

Je tu léto a tím velká spousta času na různé aktivity a to třeba i blogování. Já jsem si však zatím udělala čas "jen" na poznávání země našich sousedů, kteří leží Čecháčkům v žaludku. Poznávání krásné země. První týden jsem strávila s přítelem v Sauerlandu ve Westfálsku, kraj tradic. Kraj malých vesniček, jezer a přírody. Poté jsme na tři dny odjeli vlakem do Berlína. Do Berlína bych se ještě ráda vrátila, projeli jsme se po něm jeden den na kole, ale stihli jsme jen setinu toho, co lze v Berlíně vidět. Mimo to jsem si přivezla s sebou zpátky Lomo Dianu, takže Dianko vítej. Snad vás budu moci obohatit o hezké fotky. Teď jsem zatím "poustnu" fotky z mého poznávání.

Chci jen říct, že je to neskutečně krásný kontrast, na jedné straně kraj, kde se pase dobytek, obyvatelé se na vás usmívají, ráno vyrazíte na piknik, odpoledne na jachtu, projíždíte se na stezce okolo jezera na prkně, vyskytne se občas duha, zaprší, zavoní posekaná tráva a na té druhé, pulzující metropole, plná zákoutí, barů, obchodů, plná cyklistů na starých kolech, rušné město plné dopravujících a přepravujících se lidí, plná lidí, kteří se o vás nezajímají a jdou si vlastním směrem za vlastními cíli. Já se tam chci vrátit.















3 comments:

  1. taky jsme takhle byla v Německu, je to tam úžasný!:)

    ReplyDelete
  2. parádne fotky:)
    ja som tam bola vo februári, a moc som toho nevidela..ja som bola v Dráždanoch a trochu som videla z Berlína, ale určite sa tam chcem ešte vrátiť a poriadne si to tam popozerať:)


    pozývam ťa k sebe na blog: littlecurlykate.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. Krásné fotky :))

    new folower :D


    http://sakfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete