Friday, August 10

fake

Dnes mám v rukávu jen jediný článek a to v rukávu od županu milí zlatí. Nastal srpen a já jsem podstoupila menší chirurgický zákrok, který mě skoro připoutal k posteli. Takže kdyby jste znali většího smolaře tak ho kontaktujte a pak i mě. No od začátku. Jsem obdařená skvělým bydlištěm pro letní měsíce, náš dům se nachází v těsné blízkosti frekventovaného kempu u Máchova jezera. Pokud otevřu okna, slyším mladé lidi bavit se, poslouchat hudbu a užívat si volna. Což je ovšem dost na nic, když nevytáhnete paty z pokojíčku. Pak je tu ten mizera facebook, který mě kamenuje každou chvílí informacemi o tom, kdo kde a s kým si užíval léta a taky ostatní, kteří mi znenadání píšou kde se koná jaká akce.
Ale postěžovat jsem si musela, že jo.

Co bych dělala, kdybych ...

2 comments:

  1. chirurgický zákrok? fuha, dúfam, že všetko dopadlo v pohode. A z facebookovskych kecov si nic nerob. Zvyčajne ich život ie je taký skvelý ako sa z facebooku zdá :D

    ReplyDelete
  2. to si piš, ale když ležíš v posteli, moc ti to na náladě nepřidává :)) Ano, dopadlo to dobře:)

    ReplyDelete