Tuesday, September 11

Report Pole Emotions Brno

V sobotu jsme se s holkama ze studia vypravily do Brna. Naše cesta byla vcelku dost veselá, představte si 6 holek v dodávce. Ale to hlavní bylo, že do České republiky poprvé zavítala americká kráska ale hlavně jedna z nejlepších tanečnic Jenyne Butterfly. Doporučuji všem, kteří nevědí aby si její jméno zadali na youtube a pak se nestačili divit.
Já jsem se taky divila a to dost, nemohla jsem uvěřit, že jí uvidím tančit na živo. Tančila s lehkostí, jakoby za tím nestálo tolik spálenin, modřin a potu. Byl to pro mne neskutečný zážitek. V některých pasážích můj mozek nechápal, byla jsem jak omámená. A taky se mi hlavou honilo jak moc budu muset dřít abych jednou byla takhle dobrá.






Moc jí obdivuji a ona byla tak milá a usměvavá, přestože měla po vystoupení hlad, se všemi se fotila a vyslýchala si ode všech poklony. Momentálně si dává "pauzu" a bude účinkovat v Cirqe du Soleil. Věnuje se nejen tyči ale i kruhům a stuhám a mnoho dalšímu. Je mi jasné, že se stala mým největším vzorem.

2 comments:

  1. Tohle fakt obdivuju!Ja z tohodle mam takovych modrin, ale strasne me to bavi :-) ..jinak pekny blog :-)

    ReplyDelete
  2. To je skvělé, tolik dřiny za tím, ale stojí to za to! :)

    ReplyDelete