Thursday, November 29

Evening at home

Tak jo užívám si svojí dívčí stupidní chvilku a víte proč? Protože je to jedinný způsob jak odplavit ty pocity co mě vyčerpávají, že nestíhám, že nic ale vůbec nic nestihnu a tak ne že bych se do toho vrhla, já to potřebuji vyharmonizovat. To je slovo že?

Nicméně jsem si pustila LOL, čtete správně, já na takové druhy filmu moc nejsem. Tedy již nejsem, byla jsem. Ve třinácti. Ale dneska jsem to teda maximálně potřebovala.
Vstávání do tmy
Škola
Profesoři
Déšť
Sníh
Promočený nohy

A musím to opravdu pochválit, není to jednička, ale je to milý. Žádný spořádaný americký teenageři, co jsou hodný a souloží po svatbě. Tihle jsou prostě normální, odsekávají rodičům, mají svoje dospívání, občas si ubalí jointa jen tak- na party a taky jsou zamilovaní. Oddych a vy co máte podobný depresivní období, nebo jen kratší čas, tak vy si to děvčata pusťte. Zahřeje to






zdroj: tumblr



5 comments:

  1. Jsem na nervy z každodenního stereotypu..to počasí mi moc nepřidává :(
    M.

    ReplyDelete
  2. Ten film je krásný. Jen škoda, že jsem zatím nic tak pěkného nezažila a nevím, jestli zažiju. :D:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. No a pak jsme právě tak zblblý t těhle filmů, že čekáme takovou romantiku i v běžném životě)) ona je, ale ne stále:)

      Delete
  3. ten film milujem, a ano mas pradu, boli sme tam v 13tich :D a mam 20, paci sa mi, a noaco. je super :D lebo je mega pozitivny, na odreagovanie to prave orechove. ked si chcem oddychnut, tak si ho pustim, alebo aspon najlepsie casti :D

    the pink apple

    ReplyDelete