Sunday, November 25

High heels, high hopes

Tak ale ano, musím se pochlubit, do té doby než se v nich zabiju, popřípadě si zlomím nohu.
Jsem z nich nadšená, jsem do nich zamilovaná a moje nohy budou brečet, ne myslím že ne, až se to nezdá, jsou velmi pohodlné.
Já si myslím, že my ženy, bychom vysoké podpatky, nebo prostě jen podpatky měly nosit. Měly bychom. Nebojme se cítit se žensky! Já se v nich žensky cítím tedy absolutně. Chápu že se chceme cítit pohodlně, ale myslím že dopřát muži pohled na dámské nohy v lodičkách je to nejmenší:)
A tak aspoň při některých příležitostech noste podpatky! 



fotila Veru (thefashionmaniacs.blogspot.com) jelikož jsem momentálně bez fotoaparátu :))


Taky bych vám ráda prozradila, kde byly zakoupeny, ale byl to takový malý krámek s botami v Mnichově na nákupní  ulici.


6 comments:

  1. Louboutin? Kolik tě stály? :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nene, Louboutinky to nejsou, psala jsem, že jsou z nezapamatovatelného obchůdku))

      Delete
  2. pěkně! :-) tím někoho kopnout!

    ReplyDelete
  3. ty jsou fakt úžasný:)
    www.whoisaperfect.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ano,taky si myslím Lucka je hlavně i ochotná si psát s fanoušky a to mě strašně dostalo :))
    Máš super blog!!A ty boty jsou krásný,přesné já mám doma lesklý vysoký černý,ale jsou nepohodlný,ségra má zase pohodlné :DZnám to
    http://lamodelastyle.blog.cz/

    ReplyDelete