Sunday, November 18

Promarnění

Bezedné ráno s bezedným hrnkem kávy, tak nějak bych si představovala zítřek. Ale nač ten pesimistický nádech, že? Ne, ještě si uvědomuji dnešek a to bych označila za úspěch, ikdyž mám chuť zkrápět své rty suchým bílým vínem. Kdesi cosi.

Tak jen bych se chtěla zmínit o tom, že bychom měli, a to opravdu, dělat něco svou vervou. Pracovat na ní a tak nějak nezahálet. Já totiž mám pocit že zahálím a verva se mi někam vytratila, nebo se tak zmírnila, že už o ní ani nic nevím. Ale naopak, včera jsem byla na přednášce, povídání s panem architektem Masákem, v Jabloneckém knihkupectví, ano. Stydím se, že jsme o něm ještě před začátkem školního roku nic nevěděla. A je to veliká škoda a je veliká škoda, kolik mladých lidí by ani nenapadlo tam jít. Bylo to moc krásné, útulné a ani ne tolik odborné, plusové body za mne, za laika.

Tak to je asi celý můj víkend, že. To mně také mrzí, že už je z toho víkendového koláče většina snědená a já si ani moc nepamatuji jakou měl chuť. Takže příští dny, všední i víkend, doufám snad, bude hýřit barvami vůní i chutí. A ty vaše dny taky.


3 comments:

  1. Uaaa ty hodiny/kalendar jsou uzasne! To budou asi nejake vintage co se nedaji nikde koupit ze? :)
    D.

    Zvu te na Moleskine Giveaway na mem blogu! ;)

    ReplyDelete
  2. Dostala jsem je od táty k svátku, ale už to je nějaký ten čas, jsou z Jysku, takže myslím, že by nebyl problém je sehnat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az ted vidim Tvoji odpoved - diky!
      Vypadaji fakt dobre :) Zajdu to okouknout do toho Jysku ;)
      D.

      Delete