Monday, December 10

9.12.

Narozeniny, každý rok. A to je milé když přijde mámy přítel a zeptá se mě jaký to je, stárnout? Hahaha
Je to takový že se tak cítím jen ten den, důležitě o rok starší, ale nejvíc asi důležitě. Každopádně neznám nikoho kdo by nerad slavil své vlastní narozeniny, až na to když máte velmi, podotýkám velmi akční babičku, která by nejraději postavila vlastníma rukama sněžnej ledovej bar a navěsila tam balónky a poskytla by i ledovou fontánu. To je pak doma brutální shon aby se stihlo všechno a aby všeho byl nadměrný dostatek a aby to vypadalo tak jak má. Myslím, že výhoda mých narozenin( občas to dávám i do nevýhod), že je nemám v létě, protože to bychom měli na zahradě cirkusový stan a večerní ohňostroj. Moje babička se v oslavách prostě vyžívá:) Do nevýhod to stavím proto, protože bych jednoduše všechny kamarády sezvala na grilovačku. Takhle to moc nejde, ve sněhu.

Každopádně narozeniny jsou milá věc, dárky jsou potěšení.
Ale já mám ráda, že se vždycky sejdeme s těmi nejbližšími a dáme si skleničku- dřív dětského šampusu, v nynějších dobách už přecházím na normální- a pak je to fajn, za oknem sněží a cpete se vším možným, sladkým nesladkým.


A jestli vás zajímá čím jsem byla obdarována?  Od mého T. jsem dostala překrásnou mikinu a knížku do mojí budoucí knihovničky (Fitzgerald) a od rodičů letenku tam a zpět do Londýna, kdy si sama vyberu. A pak taky prasátko plné kováků od babičky.


Jak vy slavíte narozeniny? :))



4 comments:

  1. No paráda, Anetko, poletíš do Londýna. Kočko, přeju Ti ještě jednou všechno nejlepší. ♥ V.

    ReplyDelete
  2. Juu kdy poletíš :-)) a ukaž nám mikinku,pochlub se :-)

    ReplyDelete
  3. a budu si zakládat blog,myslíš že bychom se pak mohly spřátelit? :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poletíme nejspíš v létě:) určitě, budu ráda:)

      Delete