Monday, December 24

Merry merry

O Vánocích rekapituluju, často. Samozřejmě od tý doby co jsem velká, žejo. Ale letos jsem to nedělala, takže vlastně jenom vloni a teď ta první věta ztratila význam. Ten štědrý den už mě nesráží na kolena a já netuším proč. Ikdyž mi teda vždycky ukápne slza, když přijede moje prababička. Já nemůžu říkat, že ty Vánoce beru pesimisticky, to ne. Jen, jen .. už nejsem malá, už nevdechuji vůni purpury tak oddaně.

Ale co na tom miluju je, že mám na starosti zvoneček, že se s bráchou předháníme kdo sní víc klobás, že si vybírám ty spálený, že se děda vždycky maličko lízne a je veselo, že rozkrajujeme jablíčka a házíme pantoflí, že přijde bratranec s rodinou, že se mámě lesknou oči, že mi babička k obědu vždycky udělá kroupy s máslem, že to všude voní jehličím a že můžu rvát vánoční papír a být v pyžamu až do poledne.

Takže ať už je vnímáte dětsky nebo dospěle, doufám, že jste byli spokojeni v kruhu rodinném či s přáteli, že jste se usmáli aspoň jednou a že jste dostali co jste si vytoužili. 

Krásné Vánoce







 a nakonec náš mrňavý stromeček:))

No comments:

Post a Comment