Tuesday, December 18

Ženy

Mám ráda divadlo, mám ráda divadlo F. X. Šaldy, mám ráda herce z Šaldova divadla, mám ráda i herečky. Taky jsem si v podstatě dost oblíbila uskupení Divadlo F. X. Kalby, kde se realizují mladí herci ze "Šalďáku" a taky jsem se rozhodla neplýtvat drahocenným časem na učení. Takže jsem včera navštívila Malé divadlo a to konkrétně hru Ženy.

Nevím zda bych měla prozrazovat o čem hra je, ale aspoň malinko nastíním.
Pan Haines svou manželku Mary podvádí, jenže její přítelkyně už to dávno vědí, mají jí to prozradit? Nemají? O tom jaké jsme my, jací jsou muži, jak to mezi námi chodí a mnoho dalšího co vás praští do očí, ale lehounce a s humorem.  Každopádně mi bylo předtím sděleno, že se v tom možná najdu, že se tam na těch prknech uvidím. Nemohu říci, zda to byla či nebyl pravda. Možná by mě tam moje matka, babička, přítel nebo kamarádka našli. Já jsem se v tom nenašla, za to jsem si připomněla nás, nás ženy. Jaké přesně, ale do puntíku jsme. A taky slibuji, že se zasmějete.



A co vy? Chodíte do divadla? Máte nějaké oblíbené představení?

1 comment:

  1. Doporučuju Hrubou nemravnost, Divadlo F.X.Kalby! Slzám se neubráníš!

    ReplyDelete