Tuesday, February 5

Události posledních 14ti dní

Tak to je teda výčet, ale opravdu opravdu nic nestíhám a jsem v jednom kole.
Nejdříve to byly přípravy na maturitní ples, který se opravdu vyvedl. Podnikli jsme to na vlastní pěst, což na naší škole není zvykem a užili jsme si to jak se patří.
Mimo to píšu maturitní práci, která mi opravdu dává zabrat. S tím souvisí moje radost, Prof. Ing. arch. Miroslav Masák, dr. h. c. mi potvrdil mou žádost o interview. Je to velice vážený člověk a moc milý, protože jsem měla možnost účastnit se jeho přednášky v Knihkupectví Sirius v cyklu přednášek "Tištěná architektura".
Minulý pátek jsme byli na večeři se známými a ještě teď sním o tataráku pana Douši.
A tenhle týden mě čeká divadelní hra Testosteron a v sobotu Pomáda.

Takže mi prosím promiňte mojí neaktivitu, já se zlepším.







2 comments:

  1. krásný šaty! Sis nechávala šít? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, nene měla jsem je půjčené :)

      Delete