Thursday, March 21

Filozofický random

Dnešní den mě pohltila otázka, která byla vyřčena na hodině filozofie. Co kdybychom zjistili, že nám zbývá půl roku života? Změnilo bychom každodenní stereotyp?

Nevím, začala bych si plnit sny. Proč to ale nedělám v běžných dnech, na co čekám? Proč studuji, co mi to dá? Lepší budoucnost, studuji pro budoucnost? Co když žádnou nemám? Co když zítřkem končí můj život?

Tyhle otázky vznikly, protože jeden filosof řekl, že lidé si neuvědomují konečnost svého života, omezení našeho času. A tak marníme čas zbytečnými věcmi. Je pravda, že kdybych ze dne na den změnila svůj život, protože mi zbývá málo času, tak by to znamenalo, že jsem doposavaď žila svůj život špatně?

Já už jsem se v těch otázkách ztrácím. Každopádně už jsem přemohla období, kdy jsem měla pocit, že ztrácím dny. Každý den myslím, se naučím něco nového a udělám si něčím radost. Doufám, že spousta, ne spousta, všichni žijete své životy tak jak byste si přáli a nebo děláte něco proto aby byly takové jaké je chcete mít. Protože já si myslím, že nejdůležitější je všechno tohle dělat pro svůj vlastní pocit. Protože že já osobně to tak chci mít a neohlížet se na to, kolik zážitků budu moci napočítat na prstech, nebo kolik mi jich bude moci na prstech napočítat někdo jiný.

A kdo jste neviděl, doporučuju film s Dakotou Fanning.. Now is good :)

Máchovo jezero

Neuschwanstein
Rodinné oslavy
Výlety s mým mužem

Ty fotky jsou taky trošku random, ale měla jsem radost, že mi vyšly fotky s Diany a taky radost z výletu s T. minulý víkend, kdy bylo takhle nádherné počasí. Ta fotografie už je focena digitální zrcadlovkou))

4 comments:

  1. Dianka se předvedla, Anetko. Fotky vyšly skvěle. Znám tyhle pocity, které mě provází, když odcházím z pátečních hodin filosofie :)) V.

    ReplyDelete
  2. Moc zajímavý článek. Mám ráda tyhle přemýšlecí úvahy a miluju tvoje fotky. ;-)
    Vivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé děkuji, to mě moc těší! :)

      Delete
    2. Taky se mi líbí, jen je jich moc málo :-((

      Delete