Saturday, March 30

Hráli jsme plesovanou vždyť to znáš

a taky jsme jí už dohráli, teď bude čas na kličkovanou. Nebo jestli příjde to jaro, tak taky klíčkovanou. Na okně mi klíčí ječmen a možná třeba někdy vylezou ty petrklíče na povrch.

Ale teda teď už k té končící plesové sezóně, letošní byla mnou hojně využita. Poslední ples uzavřel mojí plesovku včera večer. Do téhle spadal i můj ples, který si myslím byl taky dost vydařený. Jediné za bych se pokárala bylo, že jsem si pořídila na letošek jen jeden kousek oblečení a to sako, které můžete vidět v tomhle outfitu. I když nemůžu říct že by nebylo jak všechno míchat dohromady, šatů vlastním přehršel.

Na pátek jsem ale volila absolutně jednoduchou skladbu oblečení, protože jsem těch šatů už měla plné zuby. Byl to takový menší ples a co za prohřešky se tam dalo vidět, myslím si že moje legíny nebyly nic výrazného a to jsem měla strach jestli je to vůbec vhodné. Na ples ve steelech? v delších topech, pod které patří alespoň ty legíny? Děvčata by se ještě měla co učit. Jak pravila Veru,  dresscode tu lidem asi nic moc neříká.




A mimo to vám chci představit, tohle úžasné psaníčko, které mi věnovala babička. Nedám na něj dopustit :)

Co jste pořídily tuto plesovou sezónu vy? A jak jste si ji užily?

5 comments:

  1. máš pravdu, některé slečny se na plesy oblíkaj buď jak děvky a nebo mě úplně iritují kluci, co příjdou v džínách

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to je taky děs, kdyby aspoň tmavé, ale oni klidně v modrých. Mě asi nejvíc iritují kecky k saku.

      Delete
  2. Byla to hrůza. Aspoň někdo to tam dělal krásnější :)* V.

    ReplyDelete
  3. Naprosto s tebou souhlasím, taky se někdy úplně zhrozim toho, co si někteří na ples dokáží obléct. Jinak tobě to moc slušelo :)

    ReplyDelete