Monday, March 4

Pilule

Dnešní článek bude o pilulkách, není to článek pro pány, protože o těch zázračných modrých pilulkách až třeba o několik desítek let později, ano?Mám problémy s vlasy, mám jich méně než bych si přála, ale to je genetika, ničí se a to velice rychle. Je pravda, že si vlasy barvím, ale ne nijak pravidelně a často. Fénem si vlasy suším minimálně, používám na konečky olejíček, občas dělám zábal z olivového oleje. Ale myslím, že mi prostě chybí vitamíny. Rozhodla jsem se tedy vést boj za krásné vlasy, za zdravější. 


Po několika hledáních na internetu jsem narazila na diskuze, kde se řeší toto téma hojně. Po zvážení jsem se rozhodla vyzkoušet Kapsle Panthenol. 







V Lékarně, kde jsem je kupovala stálo balení po 60 kapslích cca 140 Kč. Bere se jedna kapsle denně.
Přípravek obsahuje selen, který prospívá nehtům a vlasům. Vlasy by se neměly tolik třepit a lámat, měla by se zlepšovat jejich kvalita a přípravek podporuje jejich růst. Samozřejmě výsledky se neobjeví ihned, ale počítám v řádech měsíců. V diskuzích byl chválen, já doufám že to nejsou vyhozené peníze, tak uvidíme :)

Máte s tímto přípravkem někdo nějaké zkušennosti?

5 comments:

  1. Ja s týmto prípravkom nemám skúsenosti, ale riešime to vždy 2 x do roka zinkovou trojmesačnou kúrou. Zinok je na vlasy super. Ako desaťročná mala dcéra šarlach a dosť jej vypadali vlásky. Chodili sme rok ku kožnej a riešili to. Kožná jej predpísala tabletky 100% zinku, ktorý sa nedá voľne kúpiť, ale sa vyrobia v lekárni. Veľmi jej to pomohlo a vlasy sa dali do poriadku. Andrea

    ReplyDelete
    Replies
    1. O zinku jsem také četla, děkuji. Zatím vyzkouším toto a uvidím jaké budou výsledky :)

      Delete
  2. Ja beru normalne vitaminy - zinek,vapnik,horcik a jeste mi pomohl sampon od Lee Stafford na rychlejší růst vlasů :-) - můžu jedině doporučit, přijde mi, že mám víc vlasů a mám je i delší :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak na šampon se schválně podívám, já z vitamínů beru B :) Děkuji za radu

      Delete
    2. Je trochu dražší, ale vlasy jsem měla asi po 2 týdnech delší :-)

      Delete