Tuesday, May 21

Lee Stafford Hair Grow Treatment RESOLUTION


Tak jak to vlastně dopadlo?
Představení této vlasové masky jste si mohly přečíst v tomto článku.




Když otevřete krabičku line se z ní krásná, jakási pudrová vůně. Přesně tak si představuji růžovou.
Vlasy voní úplně stejně, takže si potom k vlasům čucháte a čucháte a dokonce si oblíbíte i foukání větru, protože se ta vůně krásně rozline. Vlasy jsou jemnější, hebčí.No prostě silky smooth. Jenže to v co jsem doufala nijak nezabralo, nedorostou:( Nemohu říct, že jsem masku používala nějak dlouho, vlastně jsem vypotřebovala jen dvě balení a přesto byly moje vlasy imunní.

Ikdyž jsem používala nejdříve po každém mytí a pak 1x nebo 2x za týden nezpozorovala jsem bohužel žádné změny. Tím nechci ale celou řadu nějak shazovat. Bylo by asi třeba koupit si ještě šampon a olejíček aby byl efekt opravdu znatelný.

Chci ale říci, že jsem si druhé balení koupila ze zvědavosti, z důvěry a hlavně díky té vůni. Takže pokud jste si přečetly mnoho pozitivních ohlasů, vyzkoušejte. Je to dost pravděpodobné, že zrovna Vám bude vyhovovat. Já jsem například četla na The Life of Ceady, že majitelce vyhovuje, velmi.
Holt, člověk nemůže čekat nijak velké zázraky, že se probudí a bud mít vlasy delší o 5 cm.
I přesto chci masku ale pochválit. Za mě 3,5 z 5.

3 comments:

  1. Moje vlasy už by péči potřebovali. Teď jsem je nechala ostříhat, tak se jim snad ulevilo :) V.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, já bych to ustřihla moc ráda, ale T. dost protestuje :D

      Delete
  2. tak to bych si masku nekoupila znova :D me pomohl ten sampon :-)

    ReplyDelete