Wednesday, May 8

Oblíbenci



Každá z nás má oblíbený nějaký ten produkt. Některé produkty se oblíbenými stávají jen a na chvíli, některé dlouhodobě a jsou nenahraditelné. Já dnes představím své momentální oblíbence.







První z mé hitparády bude představen tento luxusní vlasový olejíček Alterna bamboo KENDI OIL Treatment. Stačí kapátkem nakapat do dlaně pár kapiček rozetřít v dlaních a aplikovat na konečky. Vlasy jsou po něm krásně heboučké a také voní. Koupeno v Douglas v Německu, na internetu od 435,-


Můj záchranář v těžkých situacích, zlobí mě kůže na patách, poslední dobou mi začala prskat. Což je neskutečná bolest i kvůli malé rance. Po koupání si vždy natřu nožky tímto krémem od Avonu z řady FOOT WORKS. Není náhoda, že je v mnoha diskuzích chválen. Cena je do 100,- ale Avon má často na tyto krémy akce.

Make-up od Rimmel Wake me up mě moc potěšil. Mám odstín Classic beige(201). Což je jeden z těch tmavších. Koupila jsem si ho, protože mám v obličeji světlejší pleť než po těle, jakmile mám světlý makeup, který pleti odpovídá vypadám opravdu nepřirozeně. Tento mi vyhovuje, protože pleť perfektně rozjasní a díky třpytivým částečkám doslova září. Cena 249,-



Šampuk od LUSH Karma Kamba, perfektní na cestování, je velmi skladný. Pro ty co ještě nebyly obeznámeny s tím, co to ten šampuk vlastně je? Je to vlastně tuhý šampon ve tvaru puku. Tento je konkrétně s vůní heřmánku a obsahuje i jeho květ. Zklidnňuje vlasovou pokožku a usnadňuje rozčesávání. Jediné, co mi na tom vadí je, že ho musím po použití nechat dostatečně vyschnout jinak se přilepí do krabičky a opravdu s ním musím při vyndavání zápasit. Nenechala jsem ho uschnout, proto je na fotografii takový jaký je. Cena 235,- a krabička 100,- Přes tento malý problém si ho nemohu vynachválit, protože vydrží dostatečně dlouho a krásně pění.


A závěrem mé 2 oblíbené laky na nehty. CARTRICE je odstín 070-Same SeineBut Different (na prostředníčku), používám ho zejména na nehty na nohou. Barva je krásně přirozená a nehty vypadají opravdu dobře. Cena cca 70,-
RIMMEL je odstín 316-Flirty Coral(na prsteníčku). Korálovou jsem si na nehtech zamilovala, nemohu nic než jen doporučit. Cena cca 70,-

A co Vaše oblíbené výrobky?

1 comment:

  1. Skvělé produkty! :-) ja mam vsechno oblibene z Lushe!

    ReplyDelete