Friday, June 7

Black´n white


 Výlety do Prahy pro mě znamenají dvě věci. Zaprvé to že budu moci strávit nějaký ten čas s mým drahým a zadruhé že si budu moci zase přivézt něco do šatníku, šperkovnice si šuplíku s kosmetikou.
Můj poslední výlet byl ale spojen s přijímačkami na FF Univerzity Karlovy, těžko říct zda byly úspěšné či ne, ale myslím že to nebyla kdovíjaká sláva. A tak vám alespoň ukážu v čem jsem tam vstoupila. Haha, filosofie života ta móda.
No a když už v té Praze jsem a trávím tam mnoho času, tak jej ráda trávím na různých místech, vždyť ta matička stověžatá toho tolik nabízí! Někdy si skočte do Bohemia Bagel na brunch nebo na burger, doporučuji ajestli mátě rádi knihy, jakože já jsem knihomol, tak si zajděte do Ouky Douky. Obě tato místa se nacházejí na Veletržní a jestli bydlíte poblíž, nebo se tam snadno dostanete, tak nebudete litovat. Mě momentálně mrzí, že opět prošvihnu Muzejní noc, ale snad až zase bude, tak budu s Praze.








Tenhle outfit se mi hrozně líbí, cítím se v něm dobře a zároveň mi příjde zajímavý, košile byla vcelku rychlá a nerozmýšlená volba a černé barvy se prostě jen tak nevzdám :)

Mějte se hezky. Pa Anet






4 comments:

  1. super cuper outfit!LIke

    ReplyDelete
  2. Jee ty mas zrzavy vlasky?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, mám takovou hnědou barvu a na sluníčku háže odlesky do zrzava :))

      Delete