Monday, July 1

July

Ach volno, nicnedělání, nemusím tělo nutit vstávat. Jen co rozlepím po ránu má znavená očka, jelikož já jsem unavená tak nějak neustále, podívám se na hodinky jen informačně. To volno trvá již nějaký ten pátek, ale povinnost chodit do práce mi ho jaksi přetvořila na takové nevolno. A teď tu dřepím v činžovním domě s dvěma klukama za zády, kteří s velkým nadšením sledují jakýsi skateboardový záznam na internetu a dost hojně to komentují ironickými poznámkami. Loupe se mi kůže z ramene, důsledek lenosti z předminulé soboty se namazat a taky je tu cítit vůně jahod, které jsem nadšeně do tohohle bytu přinesla s tím, že si ostatní rádi dají a zbyly vlastně na mě. Za chvíli se jdem podívat jak se hoši budou honit za basketbalovým míčem. Pohoda, čas se nehne, my se nehnem. Na nic se nepospíchá, žijem.
Tohle na mě dneska tolik působí a já jsem tím oblažená do maxima. A konečně jsem dočetla Lolitu.




3 comments:

  1. Lolita bola taka zvlastna kniha :)

    Inak uz len 4 dni do konca SUMMER giveaway tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    ReplyDelete